Cauți o Echipa de Hostess?
Frumoase, pline de energie și mereu cu zâmbetul pe buze, pregătite să întâmpine invitații cu brațele deschise, echipa noastră de hostess oferă un plus de rafinament și eleganță evenimentului tău, ajutând la primirea invitaților și îi ghidează pe aceștia spre atmosfera prietenoasă și călduroasă a serii.
Ce include Oferta Hostess?
Echipa poate fi formată din 2 sau 4 fete, în funcție de numărul de invitați prezenți la eveniment, iar aceasta va fi prezentă cu 30 de minute mai devreme de ora stabilită, pentru un interval de desfășurare al programului de până la 3 ore.
Ținutele sunt alcătuite din rochii/salopete negre și pantofi cu toc. La cerere, pot fi înlocuite cu alte ținute din colecția acestora.
În intervalul stabilit din ofertă, este inclus și serviciul de aranjare a plicurilor și a mărturiilor, dacă clienții solicită acest lucru.
Concluzia Noastră:
Întampină-ți invitații cu un plus de eleganță și stil, cu ajutorul unei echipe de hostess. Scapă de grijile și stresul unei primiri tradiționale, ale invitaților tăi.
Avem peste 12 ani de experiență în domeniu și vrem să fim sinceri cu tine! Nu vei găsi nicăieri, o echipa mai responsabilă, devotată și mai organizată, cu servicii de calitate și originale ca cele pe care le oferim.
Peste 80% din datele din anul 2023 sunt ocupate! Solicită disponibilitatea serviciilor pe care le dorești și rezervă data, cât acestea încă mai sunt disponibile, dacă ai noroc.
Aria de acoperire
(!) Echipa hostess Iași? Acest serviciu de hostess, potrivit evenimentelor precum nuntă sau botez, este valabil doar pentru județul Iași și împrejurimi ce nu depășesc 100km, transportul fiind achitat separat.
Data evenimentului poate fi rezervată cu ușurință, pentru oricare dintre serviciile dorite, în măsura în care acestea sunt disponibile, în urma completării și semnării unui contract online și achitarea avansului prin transfer bancar.
Peste 80% din datele din anul 2022 sunt ocupate! Solicită disponibilitatea serviciilor pe care le dorești și rezervă data, cât acestea încă mai sunt disponibile!
Pentru contracte cu valoarea totala, estimată în jurul a 350€, avansul este cuprins între 50€ și 100€. În cazul contractelor cu valoarea totala mai mare de 500€, suma avansului este calculată în funcție de serviciile solicitate și suma totală a acestora.
Dacă dorești informații suplimentare în legătură cu semnarea unui contract sau serviciile pe care le oferim, te rugăm nu ezita să ne contactezi:
Telefon: +4 (0746) 600 600; Email: contact@Valov.ro; Social: Facebook
(!) Serviciile Valov sunt disponibile pentru județele: Iași, Suceava, Botoșani, Neamț, Bacău, Vaslui, Galați, Vrancea, Covasna și Harghita.